Firma Finest Europe Distribution s.r.o. sa zaoberá sprostredkovaním, výrobou a dovozom tovaru z Ázie. Na trhu pôsobíme už od roku 2013, kedy sme začali s výrobou a dovozom exkluzívneho mobilného príslušenstva pre dcérsku značku TGP, ktorá sa stala lídrom na trhu s ochrannými sklami pre všetky typy zariadení. Výrobky našej ďalšej značky Mosh môžete nájsť napríklad v predajniach Alza.
Staň sa našou súčasťou a buduj spolu s nami úspešnú firmu, ktorá expanduje aj za hranice Slovenska!
Accountant/ Office Assistant
Hľadáme do tímu skúseného, systematického a zodpovedného kolegu/kolegyňu, ktorá preberie zodpovednosť za administratívne a základné účtovné práce.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.4.2023
Pracovná náplň
Podľa prioritizácie ide hlavne o:
☑️ Práca s ekonomickým systémom POHODA – samostatné vedenie účtovníctva v agendách: Objednávky, Vydané faktúry, Banka, Pokladňa, Skladové hospodárstvo
☑️ Zodpovednosť za RMA oddelenie, evidencia reklamácií
☑️ Komunikácia s odberateľmi a partnermi firmy
☑️ Komunikácia so zákazníkmi cez socialne siete a náš info e-mail
☑️ Príprava excel tabuliek, štatistík a ďalších firemných výkazov
☑️ Starostlivosť o kanceláriu a náštevy
Výhody a benefity
Pracovná doba:
☑️ 8 hodinová flexibilná pracovná doba
☑️ Voľno cez víkendy a sviatky
Výhody a benefity:
☑️ 20 dní plateného voľna
☑️ Firemný smartphone a notebook
☑️ Zázemie stabilnej a neustále expandujúcej obchodnej spoločnosti
☑️ Motivujúce pracovné podmienky, ako aj systém odmeňovania za dosiahnuté výsledky
☑️ Od úplného začiatku pomoc a opora zo strany dobrého tímu (mladý kolektív)
☑️ V prípade veľmi dobrých výsledkov možný profesionálny rast
Požiadavky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia – Pokročilý
Microsoft Excel – Mierne pokročilý
POHODA (účtovníctvo) – Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• pracovitosť, samostatnosť
• zodpovedný a kolektívny prístup
• organizovanosť
• znalosť systému POHODA výhodou, nie podmienkou.
Obchodný zástupca
Hľadáme do nášho tímu zodpovedného a komunikatívneho kolegu/kolegyňu, ktorý preberie starostlivosť o existujúcich zákazníkov o postará sa o aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.4.2023
Pracovná náplň
Starostlivosť o existujúcich a vyhľadávanie nových zákazníkov (mobilné príslušenstvo (značka TGP) a ergonomické doplnky do kancelárie(značka MOSH)
Správa CRM systému
Prieskum a analýza trhu
Aktívny predaj novinky, ktorú uvedieme na trh v Q1/2023
Vypracovanie cenových ponúk, návrhov riešenia podľa požiadaviek klienta
Odborné poradenstvo pri predaji, pomoc pri výbere produktov/služieb
Podrobné pravidelné reporty stretnutí – (návštevy, reakcie, objednávky, vyžiadanie vzoriek)
Výhody a benefity
Pracovná doba:
Flexibilná pracovná doba
Voľno cez víkendy a sviatky
20 dní plateného voľna
Firemný smartphone a notebook
Zázemie stabilnej a neustále expandujúcej obchodnej spoločnosti
Motivujúce pracovné podmienky, ako aj systém odmeňovania za dosiahnuté výsledky
V prípade veľmi dobrých výsledkov možný profesionálny rast
Požiadavky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
anglický jazyk – mierne pokročilý B2
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel – Pokročilý
vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
pracovitosť, samostatnosť
zodpovedný a kolektívny prístup
organizovanosť
výhodou bude ak sa vyznáš vo svete smartfónov, tabletov, smart hodiniek a iných technológií